Ziua copilului la OACHI PARTY

Ziua Copilului a capatat o cu totul alta semnificatie de cand sunt mama. Acum o pot petrece atat din perspectiva copilului, dar mai ales a parintelui. Profit din plin de fiecare moment petrecut impreuna, o strang in brate si ii spun ca o iubesc cat de des pot. Imi vine sa plang de fericire si inca nu imi vine sa cred ca aceasta minunatie este fetita mea. Am inceput sa inteleg multe lucruri pe care nu le intelegeam inainte. Toti copiii sunt frumosi si ar trebui sa le-o demonstram zilnic, sa ii facem sa se simta apreciati si iubiti in fiecare clipa. Cred ca cel mai apreciat cadou atat de copii, cat si de parinti este timpul petrecut impreuna. Lucrez 9 ore /zi, lipsesc 10 ore de acasa, insa simt ca ziua incepe abia in momentul in care plec de la birou spre casa. Sunt nerabdatoare si abia astept sa o strang iar in brate si sa ii spun cat de dor mi-a fost de ea. Mai minunat este ca simt acest sentiment reciproc si din partea ei, atunci cand ma vede, cand imi sare in brate si nu imi mai da drumul, cand imi cere sa mergem la bancuta noastra sa papam titi 😊
Nu ne-am facut planuri pentru 1 iunie si bine am facut. Nu stiam exact ce vom face, insa vroiam ceva deosebit. Stiti perioadele acelea cand totul se potriveste ca un puzzle? Cam asa a fost si la noi. Cu cateva zile inainte de 1 iunie am aflat despre deschiderea unui nou loc de joaca pentru copii. Stiam despre acest loc, insa nu ma asteptam sa se deschida chiar acum. Din descriere parea a fi foarte interesant pentru cei mici si se anuntau multe surprize. In plus, era aproape de casa si  se anunta o zi ploioasa, asa ca alegerea de a-l explora cu ocazia deschiderii, de 1 iunie, a fost luata cu usurinta. Aveam in plan sa petrecem aici in jur de 2 ore, insa cu greu am plecat dupa 4 ore. 

Este locul ideal pentru o petrecere sau pentru a-i lasa pe cei mici in siguranta pentru cateva ore in care sa va rezolvati unele treburi administrative. De asemenea, exista o camera special destinata adultilor, unde puteti savura o cafea, suc … bere in zilele calduroase de vara  si in acelasi timp ii puteti privi pe cei mici cum se distreaza.

 Locul este impartit in mai multe incaperi: cea principala, care este destinata atat copiilor intre 1-3 ani, cat si celor peste 3 ani . Un loc de joaca modular cu tot felul de activitati pentru cei peste 3 ani (topogane, trambulina, elemente de catarare, leagane etc) si separat, cateva jucarii libere pentru cei mai mici (topogan cu leagan, piscina cu bile, balansoare, mobilier in miniatura etc) care nu indraznesc sa se aventureze mai mult. 

Sofi a vrut sa exploreze si locul pt cei mai mari, insa doar insotita de mami. Cu ocazia asta, va pot spune din experienta ca avem niste copii curajosi care nu se vor plictisi acolo si care isi vor dezvolta echilibrul, motricitatea si creativitatea. La un moment dat vroiam sa o iau inapoi, dar era un baietel in spatele meu care mai, mai ca ma impingea sa merg mai repede 😊.  M-am catarat, am mers pe un pod suspendat, printr-un tunel, pe topogan, am aterizat in piscina cu bile … si apoi am respirat usurata. Pana cand … mamiii, hai inca o data 😊. 

De asemenea, exista o scena pentru karaoke, se pot organiza evenimente/petreceri pt cei mici si la cerere, cei de aici se ocupa de cele necesare (animatori, mancare, tort etc.).

Separat, exista o camera pentru servit masa si un atelier de arte. Eu am o mica obsesie pentru curatenie si va pot garanta ca totul este foarte curat, gandit in detaliu si conceput in asa fel incat copiii nostri sa se simta cat mai bine si sa nu se plictiseasca.

Nu intru in mai multe detalii si las pozele sa demonatreze cat de bine ne-am distrat noi.
Pentru mai multe detalii, vizitati pagina de facebook sau si mai bine, haideti sa ne vedem acolo 😊 Tot acolo puteti gasi si informatii legate de tarife, care sunt foarte ok pentru serviciile oferite. Costul pentru o ora de super distractie este de 15 ron, iar costul si orarul atelierelor le puteti vedea mai jos. De asemenea, exista o sala unde copii pot juca PS4. Mult mai multe detalii  puteti gasi pe pagina de facebook.

https://www.facebook.com/dihamplay/

Recunosc ca cei care au deschis si administreaza acest loc imi sunt prieteni. Cu atat mai mult il recomand din inima pentru ca stiu ca se ocupa de el cu drag, fac totul pentru ca cei mici sa se simta in largul lor si cel mai important pentru cine se ocupa de un astfel de loc, iubesc copiii.


Leave a Reply

