Cel mai mare protest din ultimii 27 de ani !!! DNA SA VINA SA VA IA!!!

Era aproape de miezul noptii cand incercam sa imi adorm fetita. Sotul a intrat in viteza in dormitor. 

Shhh … aproape doarme!

Am venit sa imi iau hainele de protest. Plec la protest! (haine de protesthaine groase)

Ce? Ce protest?

Am votat. 40% dintre noi am fost la vot. Eu nu am votat cu ei si totusi au castigat  cu un procentaj de 45,5%.  Am fost foarte dezamagita auzind in jurul meu oameni care i-au votat. Majoritatea sunt cei din generatia parintilor si bunicilor nostri, cei care nu accepta o alta alternativa, indiferent de argumente. Sunt insa si multi tineri care voteaza fara o prealabila documentare. Poate este bine ca s-a intamplat astfel. Poate astfel vom intelege cat de important este sa nu ne bazam pe faptul ca restul gandesc la fel ca noi, ca vor alege asa cum am face-o si noi si astfel vom iesi mult mai multi la vot. Nu spun ca nu ar fi castigat daca am fi votat in proportie mai mare. Ar fi castigat cu siguranta, dar nu in procentaj atat de mare. Acest procentaj le-a dat putere si mai mult, i-a facut sa simta aceasta putere, pentru ca acum sa faca abuz de ea. Si ce au facut cu ea? Si-au batut joc de cei care au avut incredere in ei, au aratat ca nu le pasa de noi sau de tara in care traim.Poate este o masura care arata ca le este teama ca vor pierde puterea, poate stiu ca gratierea este o masura de care vor avea nevoie ei insisi in viitor. Nu imi pot explica cum au gandit. Poate nu au inteles ca au fost alesi in speranta ca vor lua cele mai bune decizii pentru si in numele nostru. Era sigur ca ne vom revolta cu totii. Sau poate ne-au considerat prea prosti si delasatori din moment ce i-am votat pe ei. 

Se spune ca majoritatea protestatarilor sunt dintre cei care au remuscari fie pentru ca i-au votat, fie pentru ca nu au votat. Nu conteaza asta. Acum un singur lucru conteaza. Nu mai conteaza ce au gandit ei, nu conteaza cati am votat si pe cine am votat. Un singur lucru conteaza. Sa fim uniti si sa le aratam ca ne pasa ceea ce se intampla cu tara noastra, cu noi si mai ales cu copiii nostri. Sa nu dam inapoi si sa nu-i lasam sa doarma pana nu obtinem ceea ce ne-am propus: sa eliminam coruptia, sa aratam ca suntem o tara de oameni cinstiti si mai ales civilizati. Daca nu pentru noi, macar pentru copiii nostri. 

Sunt multi cei care spun ca si-ar fi dorit sa iasa la protest si totusi, din diverse motive, nu au iesit. Degeaba ne revoltam acasa, la birou, in fata televizorului. Rezultatul va fi zero. Haideti sa iesim in strada si sa  ne spunem oful !  Eu am fetita mica si nu pot iesi, insa sotul a fost si va merge in continuare la protest. Atmosfera este foarte cool: zeci de mii de oameni uniti pentru acelasi scop. Asta pana la instigatorii cu petarde … pe care cine i-a trimis oare???  Sa nu ne lasam intimidati si sa le aratam ca nu ne sperie. Acum mai mult ca niciodata. Uniti, le vom putea lua puterea si poate de aceasta data cei care o vor primi vor sti ce sa faca cu ea si ne vor face mandri ca suntem romani. 

CINE NU SARE, NU VREA SCHIMBARE ! PSD CIUMA ROSIE !!!

Iata si cateva filmulete de la protest.  


Leave a Reply

