La multi ani, iubitul meu! La multi ani, tati! 

 

În urmă cu 34 de ani, la ora 8 a.m. s-a născut un băiețel de 3,4 kg și 54 cm, băiețel care ulterior a devenit bărbatul de care m-am îndrăgostit, cu care am format familia la care am visat și care mi-a dăruit cea mai minunata fetiță.

    Astăzi este ziua soțului meu și pentru al 6 lea an consecutiv este departe … de această dată  pe drum spre Yabucoa, Puerto Rico. De când ne cunoaștem i-am pregătit multe surprize, însă de foarte puține ori am reușit să mă abțin până la sfârșit fără să ii divulg măcar o mica parte. Sper că de această dată nu i-am dat nimic de banuit …  ce zici??? am reusit???

    Nu puteam lăsa să treacă această zi fără să  o sărbătorim așa cum meriți și chiar dacă nu ești fizic lângă noi, eu te simt foarte aproape și îți mulțumesc pentru acest sentiment. Te iubim nespus, ești în gândul și sufletul nostru în fiecare clipă  și te așteptăm acasă la mozol !!! La mulți ani și … here goes your present !

     Așează-te confortabil, cu un pahar de suc  (să zicem) și o ciocolată,  alune, un măr și ce mai ai poftă, apasă play și … vizionare plăcută ! 

 

 … unii au refuzat sa intre la montaj, așa ca, iata si partea 2 :). 

 


Leave a Reply

