Declaratie de dragoste sotului meu !

19969_106407046041267_1980520_n

“One word, that’s all was said,
Something in your voice called me, caused me to turn my head.
Your smile just captured me, you were in my future as far as I could see” (Kenny Chesney –  You had me from hello”

Articolul de astazi este despre persoana care imi este alaturi in cele mai frumoase, dar si in cele mai dureroase momente, despre singura peroana care ma cunoaste asa cum sunt, fara invelisuri si masti si care ma iubeste pentru asta. Nu au fost intotdeauna zambete si imbratisari, au fost si momente mai dificile, momente in care, poate, ar fi fost mai usor sa cedam.  Din fericire, am depasit acele momente si mereu unul dintre noi este mai temperat, adica stie sa taca atunci cand este cazul … toate la timpul lor, caci nu poate femeia sa taca la nesfarsit :)).

Au trecut 8 ani de cand am spus “DA” in fata lui Dumnezeu si aproape 14 ani de cand ne-am cunoscut si ne-am spus “DA” unul altuia. Nu a fost dragoste la prima vedere, dar cu siguranta a fost … atractie la prima vedere.

Sotul meu nu este o persoana foarte romantica (desi m-a cucerit prin cel mai frumos gest romantic) si totusi stie sa faca cele mai frumoase si neasteptate surprize la momentul cel mai potrivit, stie sa imi redea increderea in mine atunci cand sunt pe cale sa o pierd si sa ma faca sa ma simt din nou importanta si frumoasa. Cel mai important, stie sa ma faca fericita.

    Nu stiu ce ne rezerva viata in continuare, nu imi imaginez cum as putea fi mai fericita si mai implinita decat in acest moment, stiu insa ca “the way I feel now, I guess I’ll be with you till the end” (Lionel Richie, Stuck on you – daca ai uitat … ). Mai stiu ca orice s-ar intampla te voi iubi intotdeauna pentru omul si tatal minunat care esti, pentru minunea noastra care ma face sa zambesc in fiecare clipa. Ultimul dram de indoiala a disparut odata cu aparitia Sofiei, este perfecta, este a noastra si nu ar fi existat fara tine.

     Pentru toate aceste lucruri te iubesc, pentru toate momentele frumoase sau dificile prin care am trecut impreuna, pentru felul cum te porti cu mine, dar mai ales pentru felul cum te porti si cum o iubesti pe fetita noastra.  Toate fetele isi imagineaza la un moment dat, cum va arata ziua nuntii, sotul lor, copiii lor, iar eu am visat la asta dintotdeauna. Sincer, ii multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-a oferit tot ceea ce am visat, ci mult mai mult. Ma simt fericita pentru ca esti sotul perfect pentru mine si cel mai bun tata pentru fetita noastra, pentru ca dupa atatia ani inca simt fluturasi in stomac atunci cand te revad si atunci cand ma privesti, pentru ca ma faci sa ma simt o femeie si o mama frumoasa.

Nu cred in jocuri sau in “retete” atunci cand este vorba despre dragoste, cred ca cel mai bun sfat este sa iti urmezi inima si ce va fi, va fi. Uneori poate fi dureros, alteori poate fi minunat, important este sa va iubiti cunoscandu-va exact asa cum sunteti. Daca iti este teama sa te arati asa cum esti, atunci unul dintre voi nu este langa persoana potrivita, cel putin nu la acel moment.

Poza de mai jos este facuta cand ma jucam cu fetita mea in parc si sotul meu ne-a sunat. Vorbeam cu el la telefon, fara a sti ca in acel moment suntem fotografiate. Cred ca aceasta fotografie este cea mai sincera declaratie de dragoste, care spune mult mai mult decat as putea eu reda in cuvinte.

dsc_3958a

Te iubesc mult iubitul meu si te astept acasa, sa ne mozolim toti 3 :).


Leave a Reply

